Packa!

Usch jag håller på att packa till Båstad och hittills så har jag väll packat ner en sådär 25 byten haha. Jag kommer att behöva ta med mig garderoben på taket av bilen för jag får inte plats i nån väska;) Men man vet ju liksom inte vad det ska bli för väder om det blir kallt eller varmt om det regnar eller är sol. Sen vet jag ju inte om jag känner för att ligga på stranden eller gå på stan=) Det får helt enkelt bli så att jag tar med garderoben;)

Att jag är världens veligaste gör ju inte heller saken bättre. Bestämmer jag mig för att ta bort minst fyra plagg så får jag beslutångest, tar kanske bort två plagg men lägger till tre nya. Ja jag säger då det, veligaste människan på jorden, det är jag det.

Nej nu måste jag fortsätta, jag hinner inte imon eller på tisdag så jag måste bli klar=)



Pappa kommer smälla av när jag kommer med min packning hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0