Plattis=)

Home again=) Har placerat mig i soffan med datorn i knäet och här lär jag ju sitta tills jag ska gå och lägga mig haha. Sitter och lyssnar på Minis intervju om hennes bloggande på Radio Kristianstad, man tror inte att hon pratar så när man ser henne. Hon pratar jättebred skånska och har en rätt mörk röst. Ändå att man kan föreställa sig en persons röst bara genom att se en bild.=) Haha jag har rätt knäppa funderingar jag vet..

Kom på att jag måste visa min nya plattång som jag köpte i helgen, "Björn Axen straight and curly". Hur bra som helst, man kan både platta eller locka vilket är smidigt så man slipper ha med sig två tänger när man ska iväg typ=) Den är liten och smidig också vilket är ett plus.

Nej nu ska jag snart hoppa i sängen, imon bitti väntar en lång löprunda!





Kommentarer
Postat av: Elina

snygg blogg du har!:)

kika gärna in på min blogg och bläddra ner nåt inlägg och svara på "dagens fråga". ha en bra dag!

2009-07-11 @ 01:07:34
URL: http://elinalatin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0