Restaurangbesök

Då sitter jag här i sängen igen efter ännu en kväll i Båstad=) Idag så blev det först ett restaurangbesök på restaurang Centercourten, där blev det god mat och efterrätt och till det ett glas rosévin. Det är fasen vad det är inne med rosè här nere, typ den enda man kan dricka=) Men gott är det, jag var på systemet innan idag och köpte två flaskor så jag är laddad för helgen=)

När vi gick till restaurangen så började det att regna lite och åska som sjutton men pappa sa att det är ju ingen fara det är minst tre mil bort. Sen så blev hela himlen knallgul och det kom ett rungade brak. Det slog ner i kulllen ovanför oss typ och larmen på bilarna gick och himlen öppnad sig totalt så vi fick springa som idioter ner till restaurangen. När vi väll kom dit så började det hagla hagel stora som tiokronor. Helt sjukt var det!

Efter maten så gick vi en runda ner till Centercourten och kollade Söderling på storbildstvn. Han vann ju så nu håller vi tummarna att han går till final så att vi får spana in honom på närmare håll på söndag;) Det blev även ett besök på Hamnkrogen ikväll igen där vi hann med en drink innan vi gick hem igen.

Nu har vi nyss ätit tårta och firat pappa som fyllde år i måndags och nu är det dax för att sova...



lite regn och lite hagel där ja;)



översvämning på vägen..



cathy och jag..



pappa och ida..



maten..



efterrätt..



bästa drinken hittills, äpple och lime. Yummi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0