Seg..

Återigen så är vi hemma från stan och har slängt oss i soffan, fy sjutton vad seg man är i benen nu! Helt slut, det är fasen inte bra att springa omkring i ett par converse en hel dag. Vi måste ha gått flera mil idag men gud vad mycket fint vi har hittat=) Mest nöjd är jag med löparskorna, för nu kan jag äntligen börja springa på allvar. Nu jävlar blir det Göteborgsvarvet nästa år! Haha ska blir spännande att se hur lång tid det tar innan jag ger upp;)

När vi kom in till stan andra gången så hoppade vi av vid Östermalm och gick där en runda, hittade massa fina saker som vanligt men orkade inte bära runt på det. Vi ska ju ändå så shoppa imon med så jag sparar det tills dess=) När vi började blir hungriga så gick vi till London och satte oss på uteserveringen, här är hur fint  väder som helst, vi drack rosevin och åt kycklingpasta. Hur gått som helst!

Nu ska vi kolla lite på tv och sen blir det sängen...



Rosevin, min nya favvodryck=) Världens blåsa på läppen där med ja!



Mami..



Goda pastan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0