Shopping igen..=)

Då var vi hemma i lägenheten igen efter den sista kvällen i Sthlm för den här gången, vi åt på London där vi åt igår. Jag tyckte att vi kunde gå på en annan restaurang där det var lite liv och rörelse runtomkring, typ sturehof, men det tyckte inte mamma;) haha..Nu har vi nyss ätit banana split hemma i lägenheten och ska snart krypa ner. Imon är sista dagen innan vi åker hem till Ljungby igen vid halv fyra.

Idag så blev det lite shopping igen. Ett linne, en klänning, massa smycken, en kofta och lite annat smått och gott fick följa med hem. Imon så ska jag gå och lämna tillbaka sånt som jag ångrat, det finns ju ingen veligare person än jag. Jag behöver ju typ tre dagar på mig för att komma på om jag vill ha det eller inte;) Ja herregud haha. Det lär nog bli lite mer shopping imon också, när jag ändå är i farten =)

Nej nu säger jag godnatt för idag, sov så gott=)....



Mamma och Ida i gamla stan..



Turistbild nr.2! Jag sa till Ida att ta kort på mig framför stadshuset och då viskade mamma till Ida -Jag tror hon menar kyrkan därborta. Jajamän det är min mamma det;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0