Sthlm=)

Framme och sitter just nu i lägenheten och slappar=) Tåg måste ju helt klart vara det tråkigaste som finns! Det luktade dessutom avlopp hela jävla vägen så jag satt och andades genom koftärmen och klöktes då och då i tre jäkla timmar! Jag är nog ingen äventyrare, jag ska helst hålla mig i Ljungby tror jag där inget kan hända mig.

Det första jag gjorde när vi kom fram va att gå vilse på Centralstationen, där fanns ju fasen hur många utgångar som helst;) Så jag gick fram till en lucka och frågade var huvudentren låg, han i luckan tittade på mig lite trögt och sa sen - till centralstationen eller? Ja men är du dum eller tänkte jag, vilken jävla entre tror han att jag menade!

Efter många om och men så kom jag iallafall ut och då träffade vi mamma och dem och tog tunnelbanan till Söder och lägenheten. Här har vi nu suttit sen dess och tittat på Allsång på Skansen, fasen vilka dåliga artister det va idag! Tur vi inte åkte dit. Nu ska jag sova, imon blir det shopping=)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0