Trööööttt..

Fy fasen vad jag är trött! Har sovit typ sju timmar på hela helgen och kroppen är lixom inte inställd på att festa två kvällar i rad haha. Men guuuddd vad det har varit kul, inte som att festa i lilla skit Ljungby. Jag vill tillbaka på en gång, det var verkligen som att vara utomlands=) Ja herregud, helt oförglömligt.

Tennisen var också sjukt kul att kolla på, jag vill börja spela det nu. Jag är frälst! haha, men jag som inte har nått bollsinne skulle nog inte göra nån succè. Men sjukt kul att kolla på iallafall. Det bästa var ju att Söderling vann med=) Emma höll på att börja gråta när han höll tacktal hihi, det var så fint och han var så glad att ha vunnit i Sverige och det  betydde så mycket. Ja man är då för blödig;)

Nej nu väntar sängen iallafall, natti på er...



snygg pose=)



prisutdelning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0