Vill shoppa!!

O my god! vilken snygg klänning jag har hittat på nelly.com. Kort och urringad och full av paljetter och då menar jag verkligen full! Jag har hittat en skitsnygg svart också med dragkedjor både fram och bak=) Men vetifasen om jag klär i nån av dem? Lite väl tjejigt för mig kanske.. Hmm det tål att tänkas på, jag suktar ju fortfarande efter den där Elise Ryan klänningen som jag fortfarande inte köpt men jag får se vilken jag tar. En klänning behöver jag iallafall för jag äger ingen alls...


Rare Fashion - Sequin Cup Dress      Dreams by Isabell Kristensen - Michela Dress

Hmmmm, vilken tycks?


Kommentarer
Postat av: LIna

jag gillar den svarta! jag har den silvriga hemma , den är med super fin!



kram

2009-07-09 @ 12:51:06
Postat av: Magda

jag tycker den silvriga va as nice! gillar bloggen!



=)

2009-07-09 @ 12:54:18
Postat av: KisinVitamin

Den svarta den var ju assnygg! :)



pussis.

2009-07-11 @ 10:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0