090526

Godmorgon godmorgon=)

Idag så skiner solen igen och det är redan ca 20 grader ute, hur härligt är inte detta? Hoppas att det hålller i sig hela sommaren nu. Idag så ska jag och min kusin trotsa det fina vädret för att åka till Väla och shoppa lite=) Måste ju köpa lite sommarkläder nu när det äntligen blivit varmt. Jag skulle vilja ha nån fin klänning, korta shorts och en baddräkt. Det är lite av vad som står på önskelistan;)

Jag ska snart åka ut till Hölmiinge för att hämta Olivia och sedan så styr vi mot Helsingborg och Väla. Vi  får väll se när vi kommer hem ikväll, det beror på vilket shoppinghumör vi är men det märker vi när vi kommer dit. Ikväll så ska jag iallafall kolla på fotboll och grilla med kompisar, men ska försöka skriva innan=) Ha en superdag....



Bad hairday gånger tusen idag;) haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0