090601!

Ämtligen juni=) Nu hoppas jag att sommaren är här för att stanna! Jag har haft enjätteskön dag hittills. Jag började med att sova tills jag vaknade av mig själv, kan inte komma ihåg när jag gjorde det sist. Vaknar alltid av att väckarklockan ringer och jag måste gå upp och ha något jag måste göra.

Sedan låg jag ute i solen ett par timmar, superskönt! Det blev även ett dopp i sjön;) Jag brukar alltid bada i  typ mars men det har inte blivit så i år. Men bättre sent än aldrig=) Det var faktiskt ritkigt skönt när man väl kom i .

Nu ska jag och mormor åka till Älmhult och spendera eftermiddagen på IKEA=) Har en liten lista med saker som ská inhandlas....



Varmt? Njae sådär va..



Typ såhär varmt var det, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0