090602

Godmorgon! skönt att vakna upp till ännu en dag med strålande solsken=) Får se hur länge det håller i sig för det skulle väll bli regn framåt kvällen, så jädra typiskt nu när det väl har blivit fint väder. Jag jobbar dag idag så jag kan ändå inte njuta av värmen.

Ikväll så ska vi ha årsstämma med styrelsen i bostadsrättsföreningen:S. Pappa har inte tid att sitta med i styrelsen längre så han har sagt att jag kan vara med istället! Jag vet fasen inte vad man ska göra där haha jag kommer att göra bort mig på ett eller annat sätt, det känner jag på mig.

Men nu måste jag skynda mig=), ha en bra dag!



Såhär blev det idag..



mememe..



Så sött linne=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0