090603

Godmorgon på er=)

Nu ska jag snart sticka iväg till jobbet, jobbar halv tio till tre. Var egentligen ledigt idag men jag ville jobba så jag gjorde en egen tid till mig;) haha, nej skämt åsido men det är så mycket så jag behövdes som extra faktiskt.

Efter jobbet så ska jag direkt iväg och kolla på vinbrännbollen där treorna spelar, det brukar gå hett till så det ska bli kul. Jag har aldrig titta på det bara vatt me när jag själv tog studenten.

Efter det så ska jag stticka iväg och träna Bodystep, man kan ju inte lägga av bara för att stegtävlingen är avslutat! Vi kom förresten två så det blir ingen Pragresa:( Så jag är lite smått förbannad för jag tror inte att dem andra lagen var ärliga med sina steg.

Nej nu ska jag ta och sticka, ha en bra dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0