090604

Äntligen har jag fem lediga minuter så att jag kan sätta mig ner och skriva lite=) Idag så har jag jobbat mellan nio och tre och det var lite småkaos som vanligt. Kassaledaren var sjuk så jag fick hoppa in och sen så började kassorna att krabba och rastschemat stämmde inte så det var lite sånt där småkrabb.

Efter jobbet så körde jag och mamma ut till Cooee i Lagan och hämtade hennes morsdagspresent, ett halsband med mitt och mina systrars namn ingraverat. Jätte fint var det=)

Nu ska vi snart fira min syster som fyller 13 idag och min andra syrra som tagit körkort. Grattis på er=) Det blir smörgåstårta för hela slanten, ska bli jäkligt gott! Behöver jag tillägga att jag är hungrig som fasen, som vanligt haha.

Ha en bra kväll!..



Yummi..



Dukat=)...



Stolta syrran;)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0