090607

Hejhopp! Nu har jag äntligen vaknat=) Idag var jag jäkligt trött och det var segt att stiga upp och ändå så kom jag inte hem så jättesent igår. Var nog hemma runt tre och gick och la mig vid typ halv fyra. Men det var iallafall kul igår=)

Vi började kvällen hemma hos Helena där vi käkade tacos och kladdkaka, mums. Sedan var det dax att kolla fotboll och hur kul var det då? Dem jävlarna förlorar med 0-1 hallåååå. Snacka om att förstöra nationaldagen. Inte kul!

Efter ett tag så bestämmde vi iallafall oss för att dra ner till Tereza och dansa lite=) Men gissa hur mycket folk det var där nere då? Ja jag kan ju säga att man kunde tro att vi hyrt stället för vi var själva!!! Herregud vad folk i denna stan är tråkiga så det fick bli till att gå upp på Harrys istället. Vi hann också med en sväng på Chaplins men där är ju bara konstigt folk där:S. Så det fick bli Harrys till det stängde vid två=)

Sen tog jag följe hem med Jonathan och Jönsson och Jönsson skulle ha efterfest haha så jag hängde med in till honom och  kollade på Yroll, men jag var så trött så jag stack hem efter ett tag. Men var ändå hemma redan vid tre så det var ju inte farligt=)

Idag så blir det iallafall bara slapp för min del, kanske städar jag garderoben som jag tänkt göra aslänge nu men vi får se hur mycket krafter jag får=)



tacotime!



Heja Sverige=)



Kladdis=)



Pyntat värre..



=)..



Man kan iallafall säga att vi ägde dansgolvet;)



haha...

Kommentarer
Postat av: tiidla

hahaha kul det se ut att ni är själva =)<3

2009-06-07 @ 16:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0