090608

Godmorgon godmorgon, har nu vaknat upp till ännu en seg, ledig dag:( Hur kul är det lixom att vara ledig när ingen annan är det? Jag hoppades på att dem skulle ringa från jobbet och behöva nån men icke, typiskt för det är alltid nån som är sjuk när jag inte kan jobba men när man väl vill jobba ja då ska alla vara friska.

Haha aja jag får väll komma på nått sätt att roa mig själv på då. Jag kanske ska sticka ner till stan och fixa studentpresent till syrran som ju tar studenten på onsdag för det hade ju vatt skönt att ha det gjort. Och så kan jag passa på att kolla om det finns några roliga resor vecka 34, då vi bestämmt att vi ska utomlands några kompisar och jag=)

Ja så får det bli, vi hörs senare när jag kommer hem=)....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0