090609

Godmorgon godmorgon=)

Snart dax att sticka till jobbet, typiskt att det skulle vara fint väder idag när jag ska jobba. Men det blir säkert molnigt snart det har det ju blivit alla andra dagar. Vi får hoppas på att det blir fint väder imon istället när syrran tar studenten. Kul att stå där i ösregn liksom;)

Efter jobbet idag så ska jag till frissn vilket är mycket välbehövligt, har nog fasen inte klippt mig på tre månader eller nått men ändå så känns det inte som att det har vuxit något. Men gud vad slitet det är nu.

Efter frissan så ska jag på det första styrelsemötet med föreningen här=) haha vi får väl se hur det går, det är nog inte så farligt. Man kan ju inte annat än göra bort sig=).....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0