090610

Goodmorning sunshines!

Idag så står regnet som spö i backen vilket är väldigt deprimerande då alla Ljungbys 90:or tar studenten idag. Man vill ju liksom ha sol på sin studentdag och slippa känna sig som en dränkt katt med dyngsura kläder och hår. Vi håller fortfarande tummarna för att det ska spricka upp tills i eftermiddag men just nu så känns det inte så ljust på den fronten.

Smart som jag är så har jag ju köpt en klänning som är tunnare än tunnast och svinkall, jag kommer att frysa ihjäl flera gånger om innan denna dag är över. Det är ju den största årskullen typ någonsin som springer ut idag så vi lär ju få stå där ett bra tag och vänta. Ida är dessutom bland dem sista som springer ut för alla andra klasser är före så då ska man stå och kolla på alla dem först.

Nu ska jag iallafall ner på stan med Jonas, vi ska till Resia och kolla resa till vecka 34=) Jag hoppas att det finns några kvar, det börjar att sina lite och med det här jäkla vädret så ökar ju inte direkt lusten att vara hemma på semestern. Så jag hoppas att vi hittar någon någorlunda billig tripp=)...



Grattis alla glada studenter!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0