090611

Godmorgon=)

Nu har jag nyss kommt hem från Hölminge där jag sov inatt. Jag körde ut mamma och dem efter festen igår. Det blev en väldigt blöt eftermiddag igår med ösregn i princp hela dagen:( Så jädra synd om studenterna som fick stå där helt dyblöta, men dem var nog glada ändå=) Dem hade ju trots allt tagit studenten!

Efter utspringet så åkte alla runt på sina flak och då började det att regna ännu mer! Helt sjukt att det kan komma så mycket regn på en gång. Sedan var vi på Fratelli hela kvällen och åt mat och tårta och sen bar det av hemåt för oss och utåt för studenterna;)

Nu ska jag sticka till jobbet, jag är sjukt trött men jag får sova när jag kommer hem ikväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0