090613

Godmorgon=)

Sitter här och njuter av att jag har en hel timma på mig innan jag måste sticka till jobbet, jag som är så stressad i vanliga fall. Jag har duschat, plockat iordning här hemma, satt på en tvätt, fönat håret, plattat håret och nu när jag gjort allt det här så inser jag at jag kan sitta och softa i en hel timma=) Gött!

Jag börjar inte jobba förräns klockan ett men jag ska uträtta lite ärenden först så därför måste jag sticka klocka tolv. Jag ska bland annat köpa lite blommor på torget till mina urnor (jajamän vuxenpoängen strömmar in;)) jag har ju lyckats ta död på mina pensèr. Jag skulle egentligen ha plastblommor som är så jädra seg på att vattna, allt dör ju haha.

Jag ska också sticka till skorrolf och köpa dem vita conversen som jag suktat efter så jädra länge. Mamma köpte dem vanliga vita med röda ränder och så i Turkiet men dem tvättade jag i tvättmaskinen nu så dem blev röda och rostiga. Sorrry:( Så nu får det bli dem helvita iallafall, men dem är ju grymt snygga=)

Jag klickade hem två par heels från H&M igår med jag har kollat på dem båda jättelänge och nu så var det halva priset så jag slog till, dem fanns dessutom bara i min storlek så det var nog meningen att jag skulle köpa dem=)

Nej nu ska jag softa vidare, soo long...

Skor - Blå 
Det var doma som jag även har i brunt, så jäkla snygga! Och ett par till men dem var slut nu så kunde inte få nån bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0