090614

Godmorgon=)

Sitter här vid frukostbordet lite sleten efter gårdagen, jag som inte ens skulle ut från början. Jag fick sms av Prille i fredags där han undrade om jag skulle med ut på lördagen, då tänkte jag tvärt nej. Jag har ju endå vatt ute ett antal lördagar i rad nu. Så igår så åkte jag till jobbet i godanro och såg fram emot en lugn hemmakväll senare. Men så blev det icke! Jag ringde till Linn på rasten och hon övertalade mig att följa med. Och tur var väll det för det var riktigt kul=)

Vi började kvällen med att Linn plockade upp mig utanför jobbet och sen så hämtade vi en pizza som vi tog med hem till mig. Där käkade vi pizza och gjorde oss iordning=) Sedan bar det av till Prille där det var förfest, vi kom inte dit förräns typ halv tio så det fick bli snabba ryck för våran del. Efter det så var det Terazza för hela slanten där det shootades och dracks drinkar. Innan vi gick hem så fick det ju givetvis bli en pizza med;)

Detta var en riktig superkväll med roligt folk och massa gott att dricka;)....



Jag och min "grogg" Mintu och oboy;) haha



Hela gänget=)



Skål!!



Pizzatajm igen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0