090615

Godmorgon på er!

Jag orkade inte skriva igårkväll så det får bli lite mer nu istället=) Jag jobbade igår mellan ett och åtta. Grymt seg tid i kassan måste jag säga. Är man på golvet så går det så jäkla for tiden på där kan man inte kolla på klockan hela tiden, men i kassa så ser man klockan på skärmen hela långa dagen och då tycker man att minuterna segar sig fram.

Idag så är jag ledig, grymt skönt måste jag säga=) Typiskt att det inte är fint väder men det är det ju typ aldrig när man väll är ledig och kan vara ute. Igår var det superväder så det är ju lite tråkigt. Men man får göra det bästa av situationen, jag och Linn ska hitta på nått men vi kan inte komma på vad. Finns ju inte så mycket att göra här om man säger så. Vi får la se vad det blir, jag återkommer om det;)

Ha en bra dag!...



Dagens:
Tunika - Gina tricot
Kofta - hunkydory
Jeans - Forever21
Basketkängor -Converse
Armband - Thomas Sabo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0