090616

Godmorning sunshines!

Idag skiner solen från en blå himmel (som vanligt när jag ska gå till jobbet) och det är jättevarmt och skönt ute. Vi kan ju hoppas att det håller i sig till midsommar även om jag jobbar då med. Man kan ju hoppas åt andra=) haha. Idag ska jag som sagt jobba nio till fyra, det kommer bli asmycket idag. Det är alltid kaos innan midsommar med alla som ska handla sin sill och potatis.

Ikväll så ska vi till Anette och ha kassaledarmiddag och samtdigt tacka av Emma som åker till USA för att vara Aupair i ett år. Vi har beställt exotiskt planka och till det så blir det kanske lite vin;), mysigt värre=) Men jag ska försöka skriva innan dess. Ha en bra dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0