090617

Hemma från jobb och träning och har nyss ätit lite kvällsmat, risionisallad blev det. Det är typ små pasta som ser ut exakt som ris fast som är som pasta i koncistensen (vet i fasen hur det stavas) Grymt goda. Det blev lite tomater, rödlök, choriso, paprika och tomat/basilika-cremefraiche i också. Blev riktigt gott faktiskt=)

Idag så trodde jag att det skulle bli grymt mycket folk på jobbet så jag hade fått kassachefen att sätta in 6! extra att jobba och hur mycket folk tror ni att det var? Inte en jävel typ, haha. Inte på dagen iallafall men jag kan tänka mig att där är lite mer nu ikväll och imon bli det säkert kaos då, för nån jäkla gång så måste ju folk handla till midsommar. Och jag har kvällen imon, puh.

Träningen gick grymt trögt idag, jag trodde att det var bodystep men det var step styrka/intervall. Herregud så jobbigt det var och jag var så jäkla hungrig så jag trodde att jag skulle svimma. Men jag överlevde och nu är magen också mätt så nu är allt frid och fröjd.

Nu blir det iallafall slapp i soffan resten av kvällen=)....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0