090618

Godmorgon eller snarare godmiddag.

Jag sitter här i soffan och laddar krafterna för att orka ta tag i städningen, det är så jäkla stökigt här hemma nu att det är katastrof. Så det blir en välbehövlig städning, jag fattar inte vad jag gör med min tid för den bara rinner iväg och jag hinner aldrig göra sånt som behöver göra typ städa.

Men idag så ska jag ta tag i det innan jag börjar jobba halv fyra, men det ska jag nog hinna det är ju inte jättestort här hemma;) haha. Det är ett jäkla skitväder ute idag igen precis som alltid när jag är ledig på dagen. Hade vatt grymt skönt att bara kunna lägga sig ute i solen nån gång men det är väll den svenska sommaren i ett nötskal. Regn och rusk större delen av tiden.

Nej nu har jag nog laddat klart, dax att börja! Har MTV på så jag kan digga till det under tiden;)...



Blää, tråkigt :(....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0