090620

Hejsvej=)

Hemma från jobbet och har nu äntligen satt mig ner framför datorn. Det har vatt lugnt på jobbet idag vilket var skönt då man var lite seg. Jag var sjukt trött efter gårdagens jobb och midsommarfirande;)

Idag har det regnat och åskat hela dagen så nu hoppas jag att solen kommer snart så att man kan få lite värme igen för nu är det ju så jäkla kallt att man knappt kan vara ute. Det känns som att kroppen är iställd på att det är sommar så att den behöver värme, för just nu så går jag runt och fryser konstant.

Ikväll så är det Hölminge som gäller och friterade calamares, jag är inte jätteförtjust i det men nån får man väll klämma ner. Sen ska jag och Pytt kolla twilight så det blir myskväll till ljudet av ösregnet=)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0