090622

Godmorgon=)

Idag strålar solen från en blå himmel! Så himla härligt, jag börjar inte förräns halv tre så jag tänkte hinna med några timmar i solen innan=) Man får ju passa på när man är ledig på förmiddagarna, annars så blir man ju aldrig brun. Det känns inte som att det är sommar ännu iochmed att det har vatt konstant regnande, men nu ska väll det fina vädret komma hoppas jag så att man kanske kan få en liten känsla av sommar iallafall.

Senare idag så jobbar jag som sagt halv tre till nio, lite segt att missa dem härliga sommarkvällarna med grillning och allt vad det innebär men man får ju se positivt att man är ledig på dan=) Nej nu väntar solstolen;)....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0