090623

Godmorgon!

Idag blir det nog årets finaste dag hittills tror jag. Det är soligt, inte ett moln, helt vindstilla och sjukt varm redan. Och jag ska gå och jobba. Måste säga att det tar emot=( Jag tog ju semester den senare perioden för att jag tänkte att det alltid är fint väder då, men nehe nu är det fint väder nu istället så jäkla typiskt. Det kommer säkert att regna hela augusti bara för det. Men man får väll passa på att njuta nu då jag jobbar ju trots allt en hel del kvällar.

Jaja nu väntar ju då som sagt jobb halv tio till fyra och sedan bär det av till Växjö för att se "baksmällan" den verkar  asbra. Så jag får se fram emot kvällen, bio är aldrig fel=) Ha en bra dag i solgaset....



Dagens...



Egopic=)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0