090625

Goodmorning sunshines=)

Solen skiner, himlen är blå och jag är lediiiig!! Fy fasen vad gött, idag är det playan som gäller=) Jag ska fixa lite grejer nu på morgonen bland annat ett släp och häcksaxar för vi ska klippa häcken här ikväll. Men sen så är det Hölminge som gäller med sol och bad hela dagen. I likeee. Jag ska sticka ner till ICA och köpa lite bullar och frukt och sen glida utåt=)

Det blir  Hölminge hela dagen men jag ska försöka skriva innan städningen=)....



Badväskan är packad=)



Dagens beachoutfit:

T-shirt - Gina
Shorts - egen tillverkning
Dojjor - Converse
Armband - Cooee, Thomas Sabo, Lindex



 

Kommentarer
Postat av: denise

vad tycker du om blogg.se´s nya utseende? :D

2009-06-25 @ 10:05:35
URL: http://friskey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0