090628

Godmorgon på er=)

Då har man vaknat upp ännu en gång med blåmärken, ont i fötterna, ont i huvudet plus ett fett jävla brännmärke på armen! Jag fattar inte hur jag lyckas att få så många blåmärken på en utekväll haha, jag måste ju vara världens klant.

Huvudet har jag ont i för att jag blev nockad av Johan Palm! och det är ju en merit i sig haha. Jag stod och dansade med honom och så vände han sig om lite hastigt och smällde till mig över ögonbrynet, sen kom Jonas och sa att jag kunde ju inte dansa med Johan, han ar ju för fan 93:a haha. Whatever?

Det där jädra brännmärket fick jag av en cigarett och det gör förjäkla ont. Varför i helvete ska man stå och röka när man är på konsert och massa människor står och trängs. Jävligt intelligensbefriade människor!

Men allt som allt så var det en skitrolig kväll=) Massa dans och massa drinkar, en del mindre goda. Nu sitter jag ute i skuggan och försöker kyla ner mig, jag har haft typ hundra grader i sovrummet inatt. Jag har vaknat hela tiden av att jag hållit på att svettas ihjäl, inte kul! Men i skuggan är det skönt, det blir nog här jag sitter tills jag sticker till jobbet klockan två.

Jag har tyvärr inga bilder då min kamera beslutade sig för att lägga av igår. Så jädra tråkigt=( Jag som är fotoberoende också måste skaffa en ny inom kort!....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0