090629

Godmorgon=)

Pigg och vaken! Jag vet fasen inte hur många gånger jag vaknat nu i morse för att sedan somna om i några minuter igen. Snacka om att ha orolig sömn, det kan bero på att jag har tusen grader varmt här hemma också. Det är ju helt olidligt att försöka sova då. Jag kan inte sova utan täcke heller för det känns så tomt då haha och då börjar man ju helt plötligt att frysa. Ja jag säger då det lite konstig är jag allt;).

Nu ska jag  ut och lägga mig i solen, det fina vädret bara fortsätter att infinna sig vilket är härligt. Hoppas att det håller sig till helgen med då vi ska till Halmstad och kolla trav. Det hade ju vatt mysigt att kunna ligga lite på stranden också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0