090630

Godmorgon=)

Idag så var jag uppe med tuppen klockan sex och var ute och gick och nu har jag även hunnit med att städa lägenheten så jag är nöjd. Ni kanske tror att jag blivit galen som är uppe så tidigt, men det går fasen inte att sova när man har tvåhundra grader i sovrummet! Jag har sovit så jäkla dåligt i natt så det är helt sjukt, har vaknat fram och tillbaka hela tiden och bara legat och slumrat.

Vädret idag är inte så fint som det vatt innan men vi får hålla tummarna för att solen kommer tillbaka snart igen, typ till helgen=) Nu ska jag sticka ner till ICA med alla jädra tidningar och skräp till insamlingen samt handla lite....

Kommentarer
Postat av: h

haha håller med, värmen håller en vaken

2009-06-30 @ 10:22:55
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0