Bal!

Hemma från jobbet och sitter äntligen ner i soffan i fem minuter och slappar=) Har nyss fått i mig lite mat också, blev resterna från igår. Det blev förjäkla gott måste jag säga, så det får jag göra om. Nu kommer nog mamma och syrran snart, Ida ska byta om till balen här hemma hos mig.
 
Det ska bli spännande att  se hur hon ser ut, hon har vatt och gjort håret och sminkat sig så nu är det bara klänningen kvar sen är hon redo för en bal på slottet=) I vanliga fall så träffas man alltid i parken innan så att släkt och vänner får ta kort men i år ska dem vara inne för att det regnar så jäkla mycket. Men det blir nog fina kort ändå hoppas jag.

Ikväll så ska jag, Emma och Elin käka lite på Kim Thai för att sedan kolla på fotboll, jag vet jag hatar fotboll men man ställer väll upp för gänget haha ;) Det blir nog mysigt tror jag. See you later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0