Bästa filmen!

Hemma från bion, detta var lätt den bästa filmen jag sett på länge=) Skrattade typ hela tiden! Den handlade om fyra killar som skulle till Vegas för att ha svensexa, när dem vaknar morgonen efter så kommer dem inte ihåg vad som hänt under natten plus att han som ska gifta sig är försvunnen. Då ska dem försöka få fram ledtrådar för att komma ihåg vad dem gjort för att hitta honom. Ja jag säger bara herregud vilken röra dem lyckats ställa till med denna natt, sjukt kul. Den bara måste ses=)!

Efter bion så blev det donken, jag kan ju inte påstå att man var så hungrig efter allt godis och popcorn men vi körde dit ändå och åt en cheese. Sedan bar det av hemåt och nu så är det  Sofis mode som gäller och sedan sängen. Jag jobbar kväll imon så det blir till att ligga och pressa hela dagen så jag hinner inte sova bort den. Nattinatti...



På G till bion=) Halta lotta i bakgrunden;)



Det obligatoriska biogodiset..



cheesie=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0