Bio =)

Yeeaajj äntligen dax att åka på bio=) Som jag har tjatat på folk för att åka på denna, men dem har aldrig kunnat eller haft tid men nu äntligen. Vi ska se baksmällan, den verkar skitrolig och folk som har sett den säger att den är det också, så det hoppas jag.

Limpan, Emma och Jonas ska med och självklart så blir det donken eller liknande efterrått=) Ingen trip till storstan utan ett besök där, nu har vi ju iochförsig haft Mcdonalds här i Ljungby några år men när man var liten så tjatade man som tusan att man skulle äta där när man var i Växjö eller annan större stad. Och jag är fortfarande likadan, när man åker iväg på en liten "miniresa" över dagen eller kvällen så måste man äta där haha=)

Nu ska jag bege mig bort till Jonas och se om han är klar, ha en superduper kväll.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0