Biosommar..

Jag var ju som sagt på bio igår kväll och då blev jag pålurad ett sånt här rabattkort som man kan köpa till biljetten för BARA tolv kronor eller vad det är dem kör med haha. Och sen så får man gå på ytterligare tre filmer måndag till torsdag för halva priset. Så snacka om att detta kommer bli en riktig biosommar!

Filmer som ska ses är; Bruno, Sommar med Göran, Proposal och självklart Harry Potter. Den får man ju bara inte missa, det var ju evigheter sedan sista filmen kom så det var verkligen på tiden nu. I love bio det är ju bra så mysigt, helt annorlunda mot att kolla hemma.


  


 

Kommentarer
Postat av: Claudia

Vad är sommar för dig?

2009-06-25 @ 00:46:28
URL: http://smultronflickans.blogg.se/
Postat av: Jigsaw

Bio är bäst! "Sommaren med Göran" måste jag också se. Sen ser jag fram emot "Public Enemies" också. :)

2009-06-25 @ 02:04:48
URL: http://jigsaw.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0