Cykeltur..

Det blev en cykeltur för mig och Linn då vi inte kunde låna bil av någon. Ibland så är det riktigt surt att man inte har bil, fast det är ju så jäkla dyrt att ha det så det är faktiskt inte värt det. Dem få gånger man behöver en bil så brukar det kunna gå att låna, fast inte idag. Så vi tog våra cyklar och cyklade ner til X-price där vi strosade runt en stund och Linn köpte en massa scrapbookprylar.

Sedan så cyklade vi ner till ICA och hämtade Linns sommarschema, så då blev det att vi gick där och pratade med alla. Efter det så blev det en runda på stan och då shoppades det ju naturligt vis lite (som jag visar senare) ;) haha. Det är helt hopplöst att "gå en runda på stan" för det blir alltid något inhandlat. Lunch blev det också på Roddys, jag käkade kycklingsallad och Limpan tog bakpotatis=)

Nu ska jag snart cykla ner till stan igen och möta upp Jonas, vi ska till Resia och förhoppningsvis beställa resa=) Nu kan vi inte riktigt komma överens alla om var vi ska, men det lutar åt Turkiet. Vi får se vad det blir. Efter det så ska jag köra bodypump så vi höres senare när jag är hemma och utpumpad;)....



Gud vad du är söt Linn=)



Jäkligt god kycklingsallad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0