En härlig dag..

Mmm en härlig dag har det verkligen varit, åkte ut till Hölminge i förmiddags och där har jag nu legat hela dagen=) Sol sol och åter sol idag igen, hur härlig är inte sommaren? Helt underbar!! Att bara kunna ligga i solen och inte göra någonting.

Jag och Pytt var ute och rodde lite innan med, men det blåste så jävligt att vi knappt höll på att komma iland:S haha. Hade vatt kul att hamna på Bolmsö eller nått. Men Tilda tyckte så klart att vi skulle ro ännu längre ut, men jag som satt vid rodret höll inte med så det fick bli till att åka in till stranden igen;)

Nu ska jag snart gå ut och ha städkväll med föreningen, häckklippning står på schemat ikväll. Sådär kul jag kommer ihåg hur jäkla ont jag hade i händerna sist vi klippte häckarna, jag kommer inte att kunna greppa nått sen haha. Men vad gör man inte för att få fina häckar ;)...



Gött=)



Rotajm..



Fortet by see=)



Pyttis



Fika=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0