Herregud!!

O MY GOOD!!! Jag trodde inte att jag skulle överleva jobbet idag, helt sjukt mycket folk var det. Jag har sprungit som en idiot fram och tillbaka hela jäkla kvällen för att hinna få alla raster bytta och växel i kassorna. Det var tur att vi hade satt in så mycket folk som vi hade, vi hade nästan behövt fler ikväll. Vid tio i tio så hade vi fyra kassor öppna men ändå köer! Haha helt sjukt ju.

Nu så har jag iallafall vatt hemma en stund och hunnit lugna ner mig lite=) Jag har packat det jag ska ha med mig till Hölminge imon då jag ska fira midsommar där, eller det som är kvar av midsommar när jag väl slutar jobbet klockan fem. Suck, det är ju så jäkla tråkigt att jobba midsommar och alla andra högtider för den delen. Jag som är en traditionsnörd och ska fira alla traditioner slaviskt haha.

Men imon så blir det iallafall jobb sju till fem och sen ut till Hölminge och grilla på kvällen, så det blir en vit midsommar för mig. Men det kan nog behövas;) efter allt party som vatt senaste tiden. Nej nu är det allt dax att sova med tanke på att jag ska upp om ca 6 timmar:(.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0