IKEA

Äntligen satt mig för att luta mig tillbaka i soffan med datorn i knät. Var ju en sväng på IKEA innan med mormor och nu har jag äntligen köpt en klädstång=) Den kommer bli så fin i mitt sovrum, jag kommer se alla kläder när dem hänger där och slipper ligga intryckta i garderoben och bli skrynkliga. Så klart var galgarna slut så jag kan inte hänga upp nått förräns jag fixat fler galgar, men det löser sig nog.

Jag köpte även en jättesöt hunkydoryklänning på Lejonhuset som jag ska ha till studenten så nu har jag fixat det med vilket var gött. Nu är det bara studentpresenten kvar att fixa, vet i fasen vad jag ska köpa :S.

Nu har iallafall jag och Linn vatt ute och gått en lång runda i den sköna sommarkvällen. Helt sjukt varmt ute, klockan nio var det 25 grader! Tänk om det kunde vara så här gött väder nu hela sommaren=) Hoppas! Nu är det dax att sova, natti på er...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0