I`m prepared! (hur fasen det nu stavas haha)

Japp jag shoppade lite på stan innan idag=) Jag har behövt ett paraply sketalänge nu men jag har aldrig fått tummen ur att köpa nått, men idag så hittade jag ett coolt på Kappahl så jag slog till. Så nu är jag förberedd på regn imon på studenten. Men jag hoppas ju på att slippa använda dem men det är ju bra att vara beredd på det värst;)

Jag köpte ett jättesött läppsyl också som ser ut som en jordgubbstårta=) och som smakar jordgubb, det fanns i choklad och hallon också. Hur söta som helst! Kanske slår till på choklad med jag får se=) Nu är det Desperate Houwewifes för hela slanten, ha en fin kväll...

 

Sött eller vad?



Raffigt värre;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0