Jobb it is..

Jajamän det blir jobb ändå, dem ringde innan och ville att jag skulle jobba 18-22 och det tackade jag ja till även om det är en kortis. Det är ju ändå bra betalt med OB:n och så, men nu när jag var ute och gick så ringde dem igen så nu ska jag jobba halv fyra till halv tio istället=) Det är faktiskt en bättre tid för det är fler timma plus att jag är kassaledare så det blir mer betalt=)

Så nu hinner jag ju inte köpa studentpresent då så det får bli panikshopping imon efter jobbet, men det är lugnt jag tror nästan att jag vet vad jag ska köpa. Det får bli Resia en annan dag också för det lär jag inte hinna varken idag eller imon, vi får hoppas att inte alla resorna tar slut nu på några dagar, men det vore ju maximal otur;)

Nu när jag var ute och gick så provade jag mina armledsvikter för första gången, jag fick dem av Emma i julklapp men det har inte blivit av att jag använt dem. Men nu så provade jag och det var riktigt tungt att svänga på armarna haha. Men det är säkert bra träning så jag fortsätter med dem och så får vi ser om jag får några biffiga armar;)...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0