Klippt och klart=)

Nu är häcken klippt och fin=) Jag gick i två timmar med den där jäkla sågen så jag kommer inte att kunna röra mina fingrar imon;) Dem är söndervibrerade, när jag var klar så skakade mina händer som två aspelöv, helt vibrationsskadade haha. Det var två till som gick med sågar men ändå så tog det två timmar att klippa, fasen vad häckar vi har=). Men nu är här så fint, lite ojämnt men fint;) Det är fasen inte lätt att klippa rakt, det blir lite upp och ner men det är inte så jäkla noga, eller hur?

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och nana så att jag är laddad imon då det bär av till Väla med kusinen=) Vi ska gå där inne hela dagen och dissa solen utanför, man måste ju faktiskt fylla på garderoben lite ibland;) Oavsett väder. Känner att min stackars kropp måste vila lite från solen också då jag är helt illröd efter dagen i Hölminge. Det ska iallafall bli sjukt kul med lite shopping...Nattinatti...



Jiihaaaa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0