Kvällning=)

Jaha då var det kväll igen eller snarare natt;) Det var ett tag sen nu som jag kom hem så har hunnit softa en stund. Jag har även hunnit duscha, plocka ur diskmaskinen, hänga tvätt och sätta i mig en halv marabou sommarchokladkaka=) Gud vad jag är effektiv haha och snart smällfet om jag fortsätter äta choklad i den här takten;) Men den är ju så himla god.

Jag ska snart krypa ner i sängen men ska bara kolla in lite tischor på nätet först, Björn försöker få mig att beställa från dunken.se men det verkar inte vara nått för mig. Massa konstiga tröjor med tryck på. Vi får la se om det blir nått=) Imon väntar jobb halv tio till fyra och därefter bio i växjö.

Natti natti.....

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0