Mat=)

Nu har jag legat i solstolen några timmar, riktigt gött. Det var lite kallt precis i början vid tio tiden men det har blivit varmare och varmare och nu var det riktigt hett så jag pallade inte mer. Jag är lite klen haha. Jag hoppas verkligen inte att jag har brännt mig nu för det finns ju inget värre än det där jäkla stickandet och kliandet när man har legat ute en hel dag. Men jag smörjde faktiskt in mig så jag håller tummarna att jag inte ser ut som en kräfta efter jobbet=)

Nu ska jag laga lite mat istället, man blir hungrig av att sola;) Det är riktigt ansträngande haha. Pasta med pastasås står på menyn idag, smaskens! Sedan väntar jobb hela långa kvällen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0