Midsommarfirande..

Hemma igen efter dagens bravader=) Började ju dagen med jobb 7 till 16, jag fick gå lite tidigare så det var skönt. Jag var så jädra trött efter att ha gått upp klockan fem så jag bara fumlade i slutet. Efter jobbet så bar det av direkt till Hölminge där vi åkte upp till Asp för att grilla.
 
Där har vi suttit hela kvällen nu och ätit god mat,druckit vin och lekt lite lekar=) Vi körde popquiz och jag och mamma kom trea! Jag cyklade hem för en stund sen för jag pallade inte mer, är grymt trött och ska jobba imon. Men fasen vad det var scary att cykla hem, det var ju inte jättemörkt men jag hade inget lyse plus att jag nog har väldens sämsta mörkerseende så det var vingligt värre;)

Men nu är jag iallafall hemma i säkert behåll igen. Natti på er....



Grilltajm..



Snyggt haha..



Fint dukat=)



Yammi!



Tilda, Tomas, Thomas, Mamma..



Vavva och Ingrid..



Himlen vid midnatt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0