Mobilt bredband=)

Hejsvej=)

Hemma från jobbet sitter och äter mackor och choklad, bra combo hihi. Jag var så jäkla hungrig nu när jag kom hem så jag var tvungen att äta lite. Marabou summer mättar jättebra;)  Dagen har bestått av diverse bestyr, bland annat handling, pappersinsamlingen och tre! besök på Telia. Är man oteknisk så är man.

Jag bestämmde mig för att köpa mobilt bredband så att man kan ta med sig datorn är man ska åka iväg, hur smidigt som helst. Dessutom så var det gratis året ut så det var ju ett riktigt klipp också;) Dem erbjöd sig att installera åt mig så jag körde hem och hämtade datorn, sen när jag kom ner med den så hängde sig datorn så jag fick lämna den hos dem så att dem fixade det. Men nu fuknar det så bra så =)

Ska snart gå och lägga mig, ska bara kolla klart på "Real housewifes off New York" =) Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0