Myskväll

Hemma igen efter en riktig myskväll=) Vi började som sagt med kim thai där vi åt massa god mat och pratade skit, efter det så stack vi bort till Sunnerbohallen och kollade fotboll. Det regnade konstant så det var mindre kul, men det lag som vi höll på (jag höll på det som dem andra höll på;)) vann så det var ju iallafall roligt.

Efter fotbollen så stack vi hem till Emma och bakade kladdis. Jag var även inne i hennes WalkInCloset ett antal gånger och beundrade=) Herregud vad grym den är, en sådan vill ju jag med ha! Jag får fixa det sen när jag ska bygga hus nån gång i livet eller nått;) haha.

Nu ska jag snart sova för jag är riktigt trött ,men tack Emma för en jättemysig kväll=)....



mums=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0