Nyfrissad=)

Äntligen är det jäkla håret klippt men är det bara jag eller blir håret alltid så jäkla kort när man klipper det? Känns aldrig som att det växer ut:( Jag vill ha långt hår och jag vill ha det nu! Jag får hålla tummarna för att det går att sätta upp lagom till nästa sommar ungefär;) haha. Jag köpte ett jättebra pulver också som man lägger i hårbotten och sen gnuggar så att det blir volym och det funkar verkligen. Tillochmed på mitt livlösa hår;)

Nu sitter jag och laddar för styrelsemötet genom att dricka varm oboy, jag har så jäkla ont i halsen och mandlarna är stora som golfbollar ungefär. Jag hoppas bara att jag inte blir sjuk nu för det har jag inte tid med. Imon är det syrrans student och då måste jag ju vara frisk iallafall.

Nu ska jag snart sticka=)....

     

Fasen vad det ser långt ut=)                             Blondie =)

     

Alla dessa miner haha..                                  Ser ut som salt haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0