Party igen;)

Jajamän då var det dax igen, bara att ge sig på att=) Party hos Prille blir det ikväll, så jäkla kul! Det är alla guysen + jag och Linn haha, så det blir riktigt röj. Jag och Linn är hemma hos mig och äter pizza och förfestar lite nu. Jag slutade vid åtta så det är snabba ryck som gäller nu, bara att svepa och se glad ut haha....



Pizza=)






Update:

Håret har jag "lockat" med en plattång. Hur enkelt som helst, bara ta en slinga hår och kläm fast och snurra sedan åt det håll som du vill ha lockarna på=)


Update igen:

Jag har använt en helt vanlig plattång, jag har Babyliss wet n`dry. Superenkelt! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gilla håret, är det dina egna "lockar" eller har du använt nåt speciellt, locktång eller någon produkt kanske? =)

2009-06-15 @ 11:34:13
Postat av: Anonym

Är det med en vanlig locktång eller är det någon speciell??

2009-06-15 @ 16:11:30
Postat av: Anonym

mena plattång =)

2009-06-15 @ 16:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0