Proppmätt..

Gud vad jag är mätt nu! Varför ska man alltid ta en gång för mycket haha, det är ju så jäkla gott så man kan inte låta bli=) Men nu är man ju så proppmätt att man inte kan röra sig:S. Fy sjutton! Vi gick ändå en runda efter maten för att smälta det lite men det hjälpe inte haha.

Jag skulle egentligen stannat i Hölminge inatt men sen så åkte jag in med Ida istället, man måste ju åka en premiärrunda=) Det gick riktigt bra faktiskt jag trodde inte att hon kunde köra så bra.

Jag ska nog gå och lägga mig nu och hoppas på att den där jädra smörgåstårtan smälter under natten;) Imon börjar jag klockan åtta så det ska inte bli sent ikväll heller, jag ska försöka slita mig från datorn haha. Fast det är fasen inte det lättaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0